Care e cea mai importantă persoană cu care ai dat mâna?

Aș vrea ca înainte să îmi răspundeți să vă gândiți bine la ce înseamnă „a da mâna” pentru voi. Sigur că cele mai importante persoane pentru fiecare sunt din familie și din cercul de prieteni, dar cu ei nu „dăm mâna” în sensul propriu. Cu ei ne îmbrățișăm, ne pupăm, ne strângem mâna bărbătește.

Chiar și având acest lucru clar în minte, răspunsurile vor fi dintre cele mai diverse, în funcție de ce găsim noi important la o persoană. Unii vor spune, poate, că au dat mâna cu un politician, cu un lider de opinie, cu o celebritate, cu un expert din domeniul lor, cu o persoană care a schimbat sau a inventat ceva.

Eu unul m-am învârtit prin multe locuri și printre foarte mulți oameni, însă dacă v-aș enumera numele lor, ați recunoaște proabil doar prietenii și cunoștințele comune, asta pentru că nu am căutat până acum să-mi creez conjuncturi prin care să cunosc oameni „din cercuri înalte”.

Zilele trecute am aflat cu surpriză că Miruna Meiroșu, o prietenă din Blazer, l-a întâlnit, a vorbit și a dat mâna (probabil) cu Jamie Oliver în persoană. Acel Jamie Oliver! La Londra! Experiența povestită merită ascultată molipsindu-mă cu entuziasmul ei.

Chiar dacă a fost acolo în principal cu chestiuni de business, a devenit între timp ambasadorul Food Revolution în România (voluntar și în timpul liber), o inițiativă a lui Jamie Oliver care încurajează un stil de viață și o alimentație sănătoasă, cum ne spune pe blog și Curtea Veche.

Sigur, dincolo de afacerea evidentă – care face posibilă globalizarea inițiativei – Food Revolution  îmi pare tipul de mișcare care poate avea un impact pozitiv și crește vizibilitatea acestor probleme în comunități; și spun asta pentru că nu uit de Let’s Do It Romania! sau No Shave November.

Dacă vreți să susțineți cauza mâncării gătite, rapide și sănătoase sau dacă vreți doar să petreceți câteva ore de calitate, vineri pe 17 mai în Cora Lujerului are loc Food Revolution Day, adică ziua care îmbină conceptul de la baza mișcării cu gătitul și cu voia bună.

Cum s-ar spune, este „rețeta” unei după-amiezi plăcute, începând cu ora 17:00. Deasemenea, găsiți mai multe detalii despre ce se va întâmpla și despre ce surprize au fost pregătite pe pagina evenimentului de pe Facebook (bineînțeles!).

Închei articolul cu două întrebări pe care mi le pun și eu – de ce nu am timp să mănânc mai sănătos? Nu există nicio soluție pentru mâncare gătită fără să stau 3-4 ore în bucătărie? Chiar dacă nu am urmărit foarte mult fenomenul Jamie Oliver, îmi place că și-a luat în serios rolul de formator de bune-practici, rol manifestat prin toate acțiunile, cărțile și show-urile sale de televiziune.

Lasă un răspuns

