Cine este Super HR?

Resurse Umane

Când vorbești cu Super HR parcă te simți mai puternic, mai bun, ai mai mult curaj și încredere. După o discuție cu el ești mai motivat, mai inspirat și simți că poți face orice. Super HR știe să vorbească pe limba tuturor. Nu face diferențe, nu face discriminări. Nu îl vezi niciodată nervos. Îmi cunoaște nevoile și în fiecare zi mă surprinde cum reușește să comunice cu toată echipa la fel de ușor, cum reușește să ne cunoască nevoile fiecăruia. Ne recomandă resurse, ne este mentor și ne ține super training-uri. Super HR m-a ajutat să îmi găsesc pasiunea și m-a pus în valoare. Deși lucrăm foarte mult, ne place foarte tare. Nu știu cum face, dar Super HR reușește să combine munca și distracția, și parcă ai impresia că muncești distrându-te.

Toți membrii echipei sunt foarte competenți și ne înțelegem foarte bine. El ne-a ales pe toți. Mi-aduc aminte, la interviu, că parcă am învățat mai multe decât să mă simt la un interviu. Am plecat atât de inspirat, motivat și fericit. Parcă pluteam când am ieșit din sală. După ce mi-a urat bun venit în echipă, s-a ocupat personal de integrarea și dezvoltarea mea. De la el am învățat foarte multe. Am învățat ce înseamnă respect, încredere. De când sunt în această echipă am învățat să fiu mai organizat, să-mi respect deadline-urile, să mă autoevaluez și să știu să îmi fac un plan de dezvoltare.

Acum e rândul meu să îi învăț pe cei de lângă mine, să zboare la aceeași înălțime. Am puțin emoții  dar știu că Super HR e lângă mine. Am încredere că voi transmite celorlalți din tot ce am învățat eu și că făcând asta, voi învăța și mai multe.

Așa se încheie al doilea meu an de voluntariat în ASER. În departamentul de Resurse Umane. Așa a găsit de cuviință Laura, coordonatorul HR, să ne spună povestea călătoriei noastre începută astă-toamnă.

Am mai spus asta, HR în asociație nu se compară cu HR în companie. Este mult mai bogat, mai creativ și mai strategic, aduce un plus de valoare direct măsurabil prin frumoasele rezultate ale proiectelor de peste an.

Înlocuiți „Super HR” cu orice nume din departamentul ăsta în care nu m-am săturat să mă implic după atâția ani de voluntariat și vei descoperi 22 de caracterizări destul de precise. Fiecare e un Super HR în felul lui, pentru că fiecare a muncit, a greșit, a învățat, a creat și a devenit tot ce am enumerat mai sus.

Încă ceva – nu toți vom continua ca oameni de HR, dar nu titulatura contează. Important este ce știm, ce facem și atitudinea, lucruri atât de bine lucrate în departamentul nostru de HR! Este experiența și educația pe care o recomand oricărui tânăr, să găsească acel mediu care să-i ofere oportunități de dezvoltare și să-i pună cognitivul în mișcare!

Cu alte cuvinte, am mai îmbătrânit un an, dar cu înțelepciune pot spune – tot ce este frumos trece repede, dar în HR nu a fost niciodată urât ca să dureze puțin!

Lasă un răspuns

