Fotografii cu noul aparat foto – Nikon D5100

Am scris acum ceva vreme despre cât de greu mi-a fost să mă decid când am vrut să îmi iau un aparat foto mai bun și am promis că mă voi lăuda cu fotografii după ce reușesc să fac investiția.

După multe frământări am decis să-mi cumpăr, fără a face vreun fel de reclamă, un Nikon D5100 cu obiectiv standard (de kit) 18-55 mm AF VR. Mai jos, am inserat câteva rezultate după două săptămâni de joacă.

CatelUn cățel în brațele unui bătrân. A se observa presa citită de acesta.

Ciclist

Ciclistul este subiectul aici!

Stadionul Dinamo.

Concert în centrul vechi

Concert în aer liber în centrul vechi organizat de Red Bull pe 18 mai.

Alegeri în ASER

Alegeri în Asociația Studenților Economiști din România.

Nori de furtună

Norii care au precedat ploaia de astăzi.

Iubire de-o viață

Trimis de un soț după 18 ani de mariaj.

Ladă de flori

Nu una, nu trei, dar două lăzi de flori. 

Chiar dacă nu am avut ocazia să folosesc toate setările aparatului foto, sunt pe deplin mulțumit și totodată încântat de achiziție – funcții, construcție, calitatea fotografiilor – și de acum doar timp și noroc să-mi fac pentru cadre reușite!

Lasă un răspuns

